dilluns, 31 d’octubre del 2011

Guarnim els testos

Ens han vingut ganes de saber moltes coses sobre la vida de les plantes i els arbres. A classe tenim bastants plantes diferents, plantem llavors, en tenim cura..., però també ens hem fet responsables del manteniment d’altres plantes de l’escola.
Com que ens estimem molt les plantes, els hem preparat una sorpresa: casa nova!
Els testos que teníem estaven vells i eren molt avorrits, així que hem decidit donar-los una mica d’alegria per tenir les nostres plantes més contentes.
Per pintar els testos, com que la tèmpera sobre el plàstic hi rellisca, l’hem barrejada amb una mica de sabó líquid per a rentar els plats.
Mireu quin canvi! Cada planta té la seva casa decorada exclusivament per a ella!

6 comentaris:

  1. Jo m'ho vaig passar,molt bé pintant. Em va agradar inventar-me la decoració per als testos.
    Toni Coca i Oller

    ResponElimina
  2. Va ser molt divertit decorar-ho. Ens vam inventar mil decoracions difernts. Va ser com una classe de creativitat.
    Bruna Vilarnau i Olid

    ResponElimina
  3. Va ser molt divertit perquè feiem moltes marranades amb la pintura.

    Karla Ceballos i Mateo

    ResponElimina
  4. Pintar els testos a sigut fassinant.
    Quant barrejaves la tempera amb el sabo feie bumbulletes.
    Jo crec que les plantes an quedat molt contentes.

    Àfrica Taib i Montsech

    ResponElimina
  5. M`ho vaig passar pipa pintant testus era molt divertit perque pudies posar lo que bolgesis i van cadar prasiosas . judith Paco Molina

    ResponElimina
  6. per a mi va ser molt divertit i ens vam pitar totes les mans
    Marina Romero i Jimenez.

    ResponElimina