dilluns, 31 d’octubre del 2011

Fem galetes


Amb farina, sucre, mantega, llevat i una mica de llet hem fet unes galetes boníssimes, però el més important és que ens ho hem passat de meravella.
Els grans hem fet galetes, els mitjans pastís de poma, els més menuts han fet panellets i els pares i mares ens han torrat les castanyes.
Total: un berenar formidable!
Hem berenat plegats nosaltres, els mestres, les famílies i els antics alumnes que ens han vingut a visitar. És tan divertit fer les coses plegats!!!


7 comentaris:

  1. La pasta era molt enganxosa. Ens ho vam passar pipa pensant que aixafàvem el cap de la Núria.

    Karla Ceballos i Mateo

    ResponElimina
  2. M'ho vaig passar molt bé amassant la massa i fent boletes.
    Àfrica Talib i Montsech

    ResponElimina
  3. M'ho vaig passar molt bé fent marranades a la classe.La massa era molt enganxosa i ens vam empastifar les mans.

    Marina Romero i Jiménez

    ResponElimina
  4. A la clase va ser molt dibertit peque si a casa et diberteixes molt a la clase encara mes emb els teus amics¡¡¡¡¡

    Karla Ceballos i Mateo

    ResponElimina
  5. M'ho vaig pasa molt ve fent maranades , amb la massa estavamb fent galetes per la castañera eran bonisimas. Judith Paco Molina

    ResponElimina
  6. M´ho vaig pasa molt ve fent galetas am als cumpañs de classe i tambe amb la mava mestra sexi jajaja la núria . Judith Paco Molina

    ResponElimina
  7. Las galetas estaben molt bones las bem fer nosaltres 5e' i 4a'.son mes bones quan las fas tu.
    Toni Caca i Oller

    ResponElimina